Maykes Dream Dog School

Onze hondenschool
We zijn ontzettend enthousiast om jullie kennis te laten maken met onze hondenschool en onze passie voor het trainen en opvoeden van honden. Met onze eigen honden als inspiratiebron willen wij anderen graag helpen bij het ontwikkelen van een sterke en gezonde band met hun trouwe viervoeter.

Graag stellen wij onszelf even aan jullie voor. Ik ben Math Vroegop en ik woon samen met mijn vrouw Marion en onze border collies in Maastricht. Mijn liefde voor honden heeft ertoe geleid dat ik mij ben gaan verdiepen in hun gedrag en de trainingsmogelijkheden. Ik heb diverse cursussen, waaronder de opleiding tot Kynologisch instructeur en certificaten van Nadac – Hoopers Nederland behaald, alsook lezingen en workshops bijgewoond, bijvoorbeeld over ringmedewerker, Balance en Coördinatie bij Qimmiq en puppy gym voor instructeurs bij Sam Turner.

Tijdens onze lessen kun je onder andere kennismaken met sportkenmerken zoals Balance en Coördinatie, Fun Agility en Hooper training. Maar het allerbelangrijkste is dat we jou als baasje willen begeleiden en ondersteunen tijdens dit proces. Aarzel daarom niet om bij interesse of vragen contact op te nemen. Beter nog, kom gerust eens langs en ervaar het plezier dat wij beleven bij het trainen van onze honden.